Utada Net.com Forum Index
   Archived
     UTADA UNITED Coverage
   Preshow Chit-Chat

 

 Bottom   Previous Topic   Next Topic
<12345...7>
  •  Topic options
Poster Thread
  •  -kairi-
      -kairi-
Re: Preshow Chit-Chat
Hikki Obsessed
Joined: 2006/2/3
A/S/L 16/F/Spain
Posts: 282
Did you know she's gonna sing english songs in this tour?? She said it in her latest english message
I would like her to sing Exodus, Hotel Lobby and Easy Breezy ^__^
_________________
I Hikki
Posted on: 2006/5/4 11:05
Top
  •  fanmail
      fanmail
Re: Preshow Chit-Chat
Hikki Obsessed
Joined: 2006/3/31
A/S/L 14/M/UK
Posts: 493
i wish i could go...i think it's about time i went on holiday to japan lol
Posted on: 2006/5/4 11:31
Top
Re: Preshow Chit-Chat
Hikki Obsessed
Joined: 2006/3/29
A/S/L 13/F/California
Posts: 306
Muahahahaaa~!!!! I'll go to Japan and ditch my family!!! Haha! X3 Evilnessness. They all left me to go to a certain country in Asia. The only person at home is my grandma. Stay with HER for three weeks. I've never been on an airplane before, so my little sister gets the cool experience before even I do. XD

Let's all go to JAPAN!!! X3 Haha!
_________________
Posted on: 2006/5/5 16:18
Top
  •  -kairi-
      -kairi-
Re: Preshow Chit-Chat
Hikki Obsessed
Joined: 2006/2/3
A/S/L 16/F/Spain
Posts: 282
Me too!!!
I'll go with you!!
I've already been on an airplane and it's so cool!!! I wanna travel again!!!
_________________
I Hikki
Posted on: 2006/5/6 1:08
Top
  •  fanmail
      fanmail
Re: Preshow Chit-Chat
Hikki Obsessed
Joined: 2006/3/31
A/S/L 14/M/UK
Posts: 493
i love it when the plane takes off...mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...lol...yes lets all travel to see utada and scream for her and hold banners with utada net on it!!! what a great idea!!!!!!!!!
Posted on: 2006/5/6 4:29
Top
  •  Unregistered
      Unregistered
Re: Preshow Chit-Chat
guest_Unregistered
what is a preshow chit chat?im serious
Posted on: 2006/5/6 10:38
Top
  •  -kairi-
      -kairi-
Re: Preshow Chit-Chat
Hikki Obsessed
Joined: 2006/2/3
A/S/L 16/F/Spain
Posts: 282
Quote:

fanmail wrote

i love it when the plane takes off...mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...lol...yes lets all travel to see utada and scream for her and hold banners with utada net on it!!! what a great idea!!!!!!!!!

Yeah!!! That's the best part of travelling on an airplane!!! And if it is a long travel... other cool things are watching movies, listening to lots of diferent music and playing games!!!
_________________
I Hikki
Posted on: 2006/5/7 13:23
Top
Re: Preshow Chit-Chat
Administrator
Joined: 2004/3/2
A/S/L
Posts: 1461
Quote:

kindomhearts2 wrote:
what is a preshow chit chat?im serious


hehe, well basically the Tour hasn't started yet. So I started this topic as a place to discuss the Concert Tour and things leading up to the concert tour, thus "PREshow" chit-chat
Posted on: 2006/5/8 2:05
Top
  •  fanmail
      fanmail
Re: Preshow Chit-Chat
Hikki Obsessed
Joined: 2006/3/31
A/S/L 14/M/UK
Posts: 493
Quote:

-kairi- wrote:
Quote:

fanmail wrote

i love it when the plane takes off...mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...lol...yes lets all travel to see utada and scream for her and hold banners with utada net on it!!! what a great idea!!!!!!!!!

Yeah!!! That's the best part of travelling on an airplane!!! And if it is a long travel... other cool things are watching movies, listening to lots of diferent music and playing games!!!


yeah i love the plane food lmao
Posted on: 2006/5/8 5:13
Top
  •  clgan
      clgan
Re: Preshow Chit-Chat
Hikki Obsessed
Joined: 2006/1/20
A/S/L
Posts: 473
I have an Idea....why don't all of us who would want to go to japan in this forum from all around the world....make a gathering at japan..^^ that would be fun.......
Posted on: 2006/5/8 7:05
Top
 Top   Previous Topic   Next Topic
<12345...7>